دستگاه پرس برک سی ان سی

دستگاه پرس برک – خمکاری اتوماتیک

پرس بریک CNC نوعی دستگاه است که برای خم کردن و شکل دادن به ورق های فلزی استفاده می شود. دستگاهی است که توسط کامپیوتر کنترل می شود و با استفاده از نیروی هیدرولیکی یا مکانیکی ورق های فلزی را مطابق با مشخصات مورد نظر خم و شکل می دهد.

شرکت تابش لیزر وارد کننده و نماینده فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های پرس برک (press brake) شرکت شفنگ Senfeng کشور چین در ایران می باشد و با اطمینان از کیفیت محصولات ، کلیه دستگاه ها را با 1 سال ضمانت و 10 سال تضمین خدمات پس از فروش عرضه می نماید.

جهت مشاوره و خرید انواع دستگاه پرس برک سی.ان.سی با تابش لیزر تماس بگیرید

تماس با بخش فروش و خدمات پس از فروش:

( جهت تماس آسان روی شماره ها کلیک نمایید )

021-44291534

021-44291535

مدیریت فروش :

09128479925

09128479926

آدرس : تهران -مرزداران – خيابان جانبازان -كوچه گلبرگ-گلبرگ دوم – پلاك ٥٤ – طبقه دوم – واحد 4

اینستاگرام تابش لیزر
لیست قیمت دستگاه برش لیزر

دستگاه سی ان سی پرس برک شفنگ
مدلBDE10032
اندازه میز کارگیر3200 mm
حداکثر فشار1000 KN
توان موتور7.5 KW
عمق خمکاری 400 mm
تعداد محور4 محور ( قابل ارتقا به 6 یا 8 )
ساخت چین-دارای یک سال ضمانت و 10 سال خدمات
مدل13032
اندازه کارگیر3200 mm
حداکثر فشار1300 KN
توان موتور7.5 KW
عمق خمکاری400 mm
تعداد محور 4 محور ( قابل ارتقا به 6 یا 8 )
ساخت چین-دارای یک سال ضمانت و 10 سال خدمات

CNC در پرس بریک CNC مخفف Computer Numerical Control است، به این معنی که دستگاه توسط یک برنامه کامپیوتری که از قبل با مشخصات ورق فلزی برنامه ریزی شده است، کار می کند. اپراتور مشخصات را در رایانه وارد می کند و سپس دستگاه را برای انجام عملیات خمش و شکل دهی لازم کنترل می کند.

دستگاه های CNC پرس بریک به طور گسترده در صنعت فلزکاری برای کاربردهای مختلف مانند تولید قطعات خودرو، قطعات هواپیما و مصالح ساختمانی استفاده می شود. آنها برای تولید اشکال با کیفیت بالا، دقیق و پیچیده با دقت و تکرارپذیری ثابت ایده آل هستند.

مزایای استفاده از دستگاه های پرس بریک CNC بسیار زیاد است. اول از همه، آنها دقت و دقت بیشتری را در خم کردن و شکل دادن به ورق های فلزی نسبت به ماشین های دستی ارائه می دهند. این به این دلیل است که آنها توسط یک برنامه کامپیوتری کنترل می شوند که هر بار نتایج ثابتی را تضمین می کند.

ثانیا، ماشین های CNC پرس بریک سریع تر و کارآمدتر از ماشین های دستی هستند. آنها می توانند چندین عملیات را به طور همزمان انجام دهند که باعث کاهش زمان لازم برای تولید یک محصول نهایی می شود. به‌علاوه، می‌توان آن‌ها را طوری برنامه‌ریزی کرد که اشکال و طرح‌های پیچیده‌ای را انجام دهند که دستیابی به آن‌ها با ماشین‌های دستی دشوار یا غیرممکن است.

ثالثاً، ماشین های CNC پرس بریک نسبت به ماشین های دستی ایمن تر هستند. آنها مجهز به ویژگی های ایمنی مانند دکمه های توقف اضطراری، حفاظ ها و سنسورهایی هستند که از تصادفات و صدمات جلوگیری می کنند.

در نتیجه، ماشین های CNC پرس بریک ابزاری ضروری در صنعت فلزکاری هستند. آنها دقت، کارایی و ایمنی بیشتری نسبت به ماشین‌های دستی ارائه می‌دهند و قادر به تولید اشکال و طرح‌های پیچیده با دقت و تکرارپذیری ثابت هستند. اگر در صنعت فلزکاری هستید، سرمایه گذاری در دستگاه CNC پرس بریک می تواند به شما در افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت محصولات شما کمک کند

فیلم نمونه کار دستگاه سی ان سی پرس برک شفنگ

شروع گفتگو
1
مشاور انلاین
سلام
وقت بخیر
به صورت آنلاین در واتس اپ پاسخگوی سوالات شما هستیم.
جهت ادامه گفتگو در whatsapp روی دکمه زیر کلیک نمایید